Gezond gewicht

Gezonde voeding is belangrijk voor iedereen, maar in het bijzonder voor mensen met overgewicht. Door gezonder te eten en voldoende te bewegen voorkomt u dat u verder in gewicht aankomt.

Overgewicht brengt risico’s voor de gezondheid met zich mee. Mensen met overgewicht hebben meer kans op hart- en vaatziekten, diabetes, gewrichtsklachten en noem zo maar op.

Heeft u overgewicht en het lukt u niet meer om van uw kilo’s af te komen? De keuze om af te vallen is aan u. Om een gezond gewicht te bereiken en te handhaven is motivatie nodig. Een paar kilo kwijtraken door een week of meer te dieëten is voor de meesten geen kunst. U valt af in door middel van vocht verlies. Het overtollige  vet verbranden en voorgoed kwijtraken vergt heel veel discipline. Het is belangrijk om dit te beseffen voor dat u begint, maar u hoeft er zich zeker niet door te laten afschrikken.

Samen zorgen wij ervoor dat uw leefstijl veranderd en  het overtollige vet verdwijnt en weg blijft!!! Ik stel voor u uw voedingsschema samen dat het beste bij u past en door het te combineren met bewegen behaalt u uw RESULTAAT. Aan de hand van uw lengte, gewicht, vetpercentage en leefpatroon wordt uw energiebehoefte bepaald. Via uw energiebehoefte worden er persoonlijke voedingsschema’s gemaakt die uitsluitend bestaan uit voeding die u in de supermarkt kunt kopen.

U krijgt iedere week een eetsschema mee dat bestaat uit 7 dagmenu’s afgesloten met een boodschappenlijst waarop staat wat u de komende week nodig heeft. Ieder dagmenu bestaat uit 6 eetmomenten, 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes. Gemiddeld valt men 8-10 kg. Af in 3 maanden. In combinatie met uw trainingen zult u ook merken dat u veel meer energie heeft, wat het leven uiteraard een stuk aangenamer maakt.